خرید نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی
  • امروزه نایلون کشاورزی یکی از اولین و اصلی ترین نیازها در صنعت کشاورزی ، باغداری و دامداری محسوب میشود . نایلون کشاورزی با نام های دیگری چون پلاستیک کشاورزی ، پلاستیک گلخانه ای ، پلاستیک متری شناخته میشود . ساختار ویژه و افزودنی های موجود در این نوع نایلون ها مهم ترین دلیل افزایش کارایی این محصول پر طرفدار و کاربردی می باشد. قیمت این محصول باتوجه به جنس، ابعاد، ضخامت ، وزن و نوع افزودنی های موجود در ترکیب اولیه تعیین میشود . در ادامه با سانیا پلاست همراه باشید .

     

    بررسی ساختاری اصلی نایلون کشاورزی : از تولید تا ترکیب انواع مواد افزودنی

    ساختار اصلی این محصول بر پایه ترکیب شیمیایی پلی اتیلن می باشد . این ماده ویژه بر کارایی نایلون کشاورزی تاثیر بسزایی دارد و تجزیه آن کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند . علاوه بر ساختار پلی اتیلنی، مجموعه ای از افزودنی ها هستند که در ماده اولیه این محصول ترکیب میشود تا کارایی آن را افزایش دهد، و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

    خرید نایلون کشاورزی

    شماری از افزودنی ها و ویژگی هایی که هر کدام به این محصول میبخشند را در زیر میبینیم:

    1- UV : مقاومت زیاد در برابر اشعه فرا بنفش

    2- IR : مقاوم در برابر اشعه مادون قرمز

    3- ANTI FOG : ضد شبنم ( مه ) و ضد بخار

    4- AB : ضد باکتری

    5- EVA : اتیل ونیل استات ؛ افزایش ضریب انبساطی دما و کاهش شکست نور

    ANTI Virus -6 : کنترل بیماری ها و محافظت در برابر حشره کش ها و کود های شیمیایی

    ساختار ها و کیفیت های متفاوت : ابتدا نیازهای زمین را بشناسید

    با توجه به تنوع افزودنی ها، کاربرد ، درجه کیفی ، ضخامت ، طول ، عرض و سایز میتوان نایلون کشاورزی را به چند دسته مهم و کاربردی تقسیم بندی کرد. هر دسته میتواند از نظر ویژگی و کارایی با دسته دیگر کمی مشابه یا کمی متفاوت باشد.

    1- نایلون عریض و کم عرض کشاورزی

    2- نایلون پوششی گلخانه ای،نایلون UV

    3- نایلون مالچ

    4- نایلون سیلویی و نایلون ضد عفونی

    5- نایلون آبیاری

    6- نایلون بسته بندی علوفه

    7- نایلون کاشت نهال

    گلخانه پلاستیکی

    هر کدام از این دسته بندی ها در ضخامت ها و لایه های مختلف تولید میشوند. لایه های نایلونی موجود از تک لایه تا پنج لایه در ضخامت های 25 میکرون تا 600 میکرون میتوانند متغیر باشند . طول حدودی هر طاقه 50 متر و در عرض های 10 سانتی متر تا 12 متر قابل تولید است.  البته این ابعاد با توجه به نیاز مشتری و نوع محصول و کاربرد نایلون توسط سانیا پلاست عرضه میشود . 

    پلاستیک گلخانه

    نایلون سبز چیست؟ انواع رنگ در نایلون های کشاورزی

    نایلون سبز که این روزها نام آشنایی در میان محصولات پلی اتیلنی می باشد ، همان نایلون کشاورزی است که در ترکیب خود رنگ دانه های سبز را جای داده تا با نام نایلون سبز شناخته شود. انتخاب رنگ سبز در این دسته به خاطر سنخیت داشتن آن با کشاورزی و تجهیزات گلخانه است . این نایلون ها بدون ترکیب افزودنی ها قابلیت دفع برخی از تشعشعات مضر نور خورشید را نیز دارا می باشند . در انواع نایلون های رنگی افزودنی مستربچ به کارگرفته میشود که دلیل اصلی شفافیت و رنگی شدن نایلون است.

    خرید نایلون کشاورزی

    نایلون کشاورزی ، محافظت از منابع و رشد بهتر محصول

    افزودنی ها و ضخامت لایه ها ویژگی های منحصر به فردی را در هر دسته از نایلون کشاورزی به وجود آورده است . مانند ؛ استحکام بالا، ماندگاری زیاد، چسبندگی استثنائی ، عایق صوتی ، مقاوم در برابر باد شدید ، کاهش 50% مصرف آب ، کاهش رشد علف های هرز ، مقاوم در برابر سوراخ و پارگی ، جذب و حفظ گرما ، تسریع در رشد محصول ، اثرات خنک کنندگی در گیاهان سرد سیر، حفاظت از خاک در برابر فساد ناشی از اشعه ها و حشره کش ها، کنترل بیماری ها، عایق ضد آب و ضد رطوبت، ضربه گیری در ضخامت بالا و …

    عدم رشد علف هرز

    تعیین قیمت و تضمین کیفیت نایلون کشاورزی  برای شما

    در صنعت تولید نایلون با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه نمیتوان محدوده معین و ثابتی را برای قیمت گذاری مشخص کرد . ما در سانیا پلاست در تلاشیم سفارش محصول بر اساس نیازهای مشتری و ویژگی های مورد نظر ایشان باشد . به طور کلی ویژگی های عمده محصولات شامل وزن ، متراژ ، طرح ، کیفیت مواد اولیه و افزودنی ها است.

    خرید نایلون کشاورزی

    نایلون های کشاورزی بصورت رول یا طاقه عرضه میشوند، طول هر طاقه بطور تقریبی 50 متر و تا ضخامت 220 میکرون می باشد ، این واحد ها قابل تغییر و اختیاری هستند . در کنار قیمت مناسب دریافت خدمات و کیفیت بالا از محصول انتخابی یکی از مهم ترین رکن های خرید برای شماست . ضمانت نامه هایی از 20 تا 24 ماه نسبت به سفارش افزودنی ها از 5% تا 10% ارائه میشود .

    ما در سانیا پلاست این امکان را برای شما فراهم ساخته ایم که با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به همراه مشاوره رایگان و تخصصی خریدی مطمئن و هدفمند داشته باشید.

    برای سفارش محصولات کشاورزی و مشاوره رایگان با واحد فروش سانیا پلاست در ارتباط باشید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    One thought on “خرید نایلون کشاورزی

    1. علیرضا کی منش میگوید:

      ممنونم بابت مقالات و مطالبی که داخل سایت تون بارگذاری میکنید، برای من بسیار جذاب و آموزنده بود، از دیدن محصولات سایت تونم لذت بردم و انشاالله موفق و سربلند باشید

      • saniyanameadmin میگوید:

        سلام
        تفاوت این نوع در کاربرد آن ها است، نایلون های عریض بیشتر برای سقف گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند اما نایلون های کشاورزی دارای نوع های گوناگون با کاربرد های متفاوت است.
        البته از نایلون عریض هم می توان برای کشاورزی استفاده کرد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *